Grillijuhlat




"Katselin grillillä puuhaavaa miesjoukkoa aurinkolasieni takaa ja yritin samalla pyöritellä niskojani. Päänsärky oli pitänyt pintansa aamusta asti, eikä yksi neljäsatainen ibumax ollut auttanut mitään." Juuri ylioppilaslakin saanut Laura on perheensä kanssa grillijuhlissa, mutta joutuu päänsäryn takia vetäytymään sisälle. Tällä kertaa päänsärkyä ei kuitenkaan käytetä tekosyynä.




-------


SV/DISCLAIMER: Sisältää tarkkaa kuvailua seksistä (suuseksi, sormileikit, penetraatio) sekä eritteistä. Suuri ikäero. Muistathan, ettet saa koskaan lähestyä nukkuvaa, tai muutoin tiedottomassa tilassa olevaa ihmistä, ellei säännöistä ole etukäteen sovittu. Ketään ei saa koskea ilman lupaa. Pettäminenkään ei ole cool, vaan voi aiheuttaa erittäin suurta mielipahaa, enkä halua siihenkään ketään kannustaa.



----




Laineiden grillijuhlat, varma merkki kesän alkamisesta. Me oltiin pelattu muiden nuorien kanssa sulkapalloa etupihalla, mutta mä olin krapulani takia väsynyt ja joutunut lopettamaan pelit kesken. Nyt mä istuin pihakeinussa ja kuuntelin miten äiti ja Laineen Emma juttelivat jotain kesälomasuunnitelmistaan ja edellisviikon Mary Kay-kutsuista. Eilen oli ylppärit ja mä sain lakin, yhden stipendinkin sen lisäksi. Katselin grillillä puuhaavaa miesjoukkoa aurinkolasieni takaa ja yritin samalla pyöritellä niskojani. Päänsärky oli pitänyt pintansa aamusta asti, eikä yksi neljäsatainen ibumax ollut auttanut mitään.

- Onko sulla kulta vieläkin pää kipeä? 
-Oho, oho, olitko Laura eilen sit ihan kunnolla juhlimassa?

    Yritin hymyillä hieman
            -Ei tässä mitään, kyllä mä pärjään, valehtelin.

     Äiti katsoi mua pää kallellaan ja pudisteli päätään.

            - Kuule käy ottamassa lääkettä ja lepää hetki vaikka tuolla meidän makkarissa, siellä on ilmastointikin, Emma kehotti. -Lääkkeet löytyy vessan kaapista, vasen reuna ja ylähylly!

Mä kiitin ja sanoin kokeilevani, josko lääke ja hetken lepo pimeässä huoneessa auttaisivat. Darrahan mulla oli, luonnollisesti, mutta olin koko päivän yrittänyt esittää hyvinvoivaa, koska meidän perheessä alkoholia ei katsottu mitenkään erityisen hyvällä.
Löysin lääkkeen ja huuhdoin sen alas veden kanssa. Laineiden makuuhuone oli ihanan viileä ja pimeä. Hämärässä näin, kuinka seinälle oli liimattu koristetarrat, jotka muodostivat lauseen ”Always kiss me goodnight”. Aika klisee, mutta tavallaan söpöä, varsinkin jos Emma ja Eero vielä kymmenenkin avioliittovuoden jälkeenkin jaksoivat pussailla. Rojahdin sängylle ja vaivuin nopeasti jonkinlaiseen horrokseen.
Havahduin, kun tunsin jonkun hyväilevän lantiotani. Olin kyljelläni ja vielä aivan puoliunessa. Käsi liukui pitkin kylkiluitani, peukalo kävi toppini alla ja valui sitten alas reidelleni. Mulla oli farkkushortsit, jotka eivät peittäneet kovinkaan suurta osaa jaloistani ja lämmin käsi paljaalla iholla tuntui taivaalliselta. Käsi oli hieman karkea ja hitaasta liikkeestä huolimatta kosketus vaativa. Sormet hyväilivät mun etureittä ja käsi nousi välillä niin ylös, että tunsin, miten sormenpäät sivusivat nivusiani. Tilanne oli outo, mutta kiihottava. Mä olin eronnut lukioaikaisesta poikaystävästäni vähän ennen kevään kirjoituksia ja sen jälkeen seksi oli vain jäänyt, koska baaripanot eivät houkuttaneet mua. Puristava tunne alkoi kasvaa jalkojeni välissä ja tunsin miten aloin kostua. En edes tiennyt kuka takanani oli, eikä mua oikeastaan edes jaksanut kiinnostaa. Laineilla oli kaksi poikaa, Eelis ja Petri, mutta toisaalta, olisihan kuka tahansa vieraista voinut eksyä tähän huoneeseen vaikkapa vessareissullaan.
Pidin yhä silmäni kiinni ja keskityin nauttimaan hyväilyistä. Sormet avasivat shortsieni sepaluksen ja ujuttautuivat housujeni alle. Värähdin, kun sormet ensimmäistä kertaa koskivat paljasta häpyäni. Korvani juuresta kuului huokaus. 

-Vittu sä olet sileä, matala ääni kuiskasi käheästi. -Ja ihan vitun märkä.

Sormi liukui sisääni vaivatta, toinen perässä. Käsi alkoi tekemään edestakaista liikettä niin, että kämmen painoi samalla koko ajan häpyäni hieroen klitoristani jokaisella liikkeellään. Tunsin niin suurta mielihyvää, että mun hengitys alkoi muuttua äänekkäämmäksi. Painoin itseäni kättä vasten ja pyöritin lantiotani. Käsi kiristi tahtiaan ja tunsin, miten kolmas sormi liukui sisääni venyttäen mua vielä vähän lisää. Käden liike oli jo niin nopeaa, että se muistutti tärinää. Aloin itsekin tärisemään, enkä enää voinut estää pientä voihkintaa nousemasta huuliltani. Toinen käsi ilmestyi suuni eteen. 

-Sun pitää olla ihan hiljaa, vaikka tuntuis kuinka hyvältä tahansa. Jos joku tulee sisälle, ne ei saa tietää, että mä olen täällä, okei?

Huohotin kämmentä vasten ja nyökkäsin. Käsi laskeutui alas rinnoilleni ja hyväili molempia hätäisesti, puristaen ja raapien mua paidan päältä. Käsi ujuttautui toppini alle ja puristi lujasti paljasta rintaani. Miehen suusta pääsi kiimainen urahdus. 

-Mä katsoinkin, ettei sulla tainnut olla liivejä ollenkaan, mies mumisi mun korvaani ja painoi itseään mua vasten. Tunsin miten sillä seisoi ja kovaa.

Toinen käsi hieroi rintaani vieden mua entistä suurempaan hekumaan ja sormet pyörivät nännini ympärillä lähettäen sähköiskuja joka puolelle mun kehoa.  Persettäni vasten rytmissä painuva kova elin ja alapäässäni tärisevä käsi olivat mulle liikaa. Tunsin miten aloin sykkimään kättä vasten ja kouristuin vasten miehen rintaa. Taivutin päätäni taaksepäin ja tärisin kauttaaltani, jännityin varpaissani asti ja räjähdin pieneksi helpottavaksi sateeksi, kun orgasmi vihdoin saavutti täyden huippunsa. Huuliltani pääsi valitus ja vavahtelin uikuttaen tuntemattoman miehen sylissä. Kehoni kouristeli vielä pitkään laukeamisen jälkeen ja keskityin tasaamaan hengitystäni ja rentouttamaan lihaksiani.

-Sä kuulostit ihanalta, kun sä tulit, mies kuiskasi korvaani.

En vieläkään tunnistanut ääntä, luultavasti kuiskauksesta johtuen. Mies alkoi varoen riisua housujani ja aloin selvitä tokkurastani. 

-Saanko mä panna sua? Mä oon haaveillu tästä niin monta vuotta, mies hymisi vasten mun niskaani. -  Kun me talvella oltiin siellä Teneriffalla, mun oli vaikea olla altaalla sun kanssas yhtä aikaa. Sä saat mut niin saatanan kovaks.

Eero. Laineen perheen isä, vähän hiljainen ja vaivaannuttavia vitsejä heittelevä Eero. Mä henkäisin. En uskaltanut kääntää päätäni, tilanne tuntui liian oudota enkä halunnut tulla liikaa järkiini. Mä en ollut saanut miestä moneen kuukauteen ja halusin todellakin saada Eeron mun sisääni ja pian. Riisuin housuni ja aistin, miten Eero takanani teki samoin. Se alkoi suudella mun niskaa ja hyväillä uudelleen mun rintoja ja vatsaa. Sen elin painautui vaativasti mun pakaroita vasten ja pyöräytin lantiotani saaden Eeron huokaisemaan ja puristamaan kätensä kivuliaasti mun rintani ympärille. Eero ei jaksanut odottaa kauaa, vaan alkoi asettelemaan terskaansa mun häpyhuulia vasten. Käänsin lantioni niin, että penis pääsi helpommin liukumaan sisääni. Eero tuntui ihanalta, kovalta ja varmalta työntyessään muhun ensimmäisen kerran. Siltä pääsi hiljainen valitus, joka kiihotti mua entisestään. 

-Mä en oo saanu naista kuukauteen, sä et voi edes kuvitella miten hyvältä tää tuntuu, Eero kähisi korvaani.

Sen työnnöissä oli vaativa rytmi ja tunsin, ettei se hetkeen ollut tosiaankaan saanut seksiä. Eeron kädet vaelsivat kropallani, välillä rinnoilla ja välillä hieromassa mun orgasmista turvonnutta klitoristani. Sen penis tuntui hyvältä ja mä nautin siitä, kuinka se hiljaa uikutti nylkyttäessään mua niin lujaa, kuin lusikka-asennossa vain oli mahdollista. Pyöräytin lantiotani sitä vasten ja tunsin, miten sen penis nytkähti mun sisällä, ehkä se ei ollut tottunut naisen liikkeisiin. Mun sisällä heräsi himo: mä halusin antaa sille kunnon shown.
Käännyin sitä vasten ja Eero näytti hämmentyneenä. Työnsin sen selälleen ja nousin hajareisin istumaan sen päälle. Eeron silmissä syttyi valo, kun se ymmärsi, että se saisi vain maata ja nauttia. Pyöritin itseäni terskan päällä kuin kiusaten, välillä annoin sen liukua muutaman sentin verran sisälle, mutta nousin nopeasti takaisin. Halusin saada Eeron kiemurtelemaan himosta allani. Nostin käteni hyväilemään vartaloani ja näin Eeron nauttivan näystä. Mä tunsin olevani jumalatar sen päällä, näin sen katseesta miten se palvoi mua. Se yritti työntää lantiotaan ylöspäin saadakseen itsensä sisääni, mutta nostin jalkani sen reisien päälle ja lukitsin kiinni patjaan.
Laskeuduin hitaasti alas ja täytyin taas kokonaan Eeron elimestä. Aloin pyörittämään lantiollani hidasta kahdeksikkoa, nousten aina välillä ylemmäs ja välillä laskeutuen taas aivan kiinni Eeron lantioon. Eero puri huuliaan ja katsoin tyytyväisenä, miten sen silmät alkoivat harittaa, kun nautinto kasvoi sen sisällä yhä suuremmaksi. Kaarruin sen vartalon päälle ja puraisin varovaisesti korvasta. Aloin liikuttaa lantiotani ylös ja alas saaden Eeron tarraamaan käsillään mun lantioon. Se puristi mua ja auttoi mun lantiota hakkaamaan sitä nopeammin ja nopeammin. Elin mun sisällä alkoi tehdä jo kipeää kun liikuin voimalla sitä vasten puristaen välillä aivan pohjaan asti. Eero ulisi allani eikä huomannut kuinka niiden sänky alkoi natista meidän alla. Mä hidastin liikettä ja se avasi pettyneenä silmänsä. Tiesin, että se oli ollut aivan lähellä.
Nousin Eeron päältä ja ohjasin istumaan sängynreunalle. Laskeuduin sen eteen polvilleni ja käänsin katseeni suoraan sen kasvoihin. Eero näytti anovalta, kuin tuskaiselta. Käänsin pääni takaisin alas ja nuolaisin sen peniksen vartta hellästi. Elin maistui multa, tutulta ja vähän makealta. Nuolin sen puhtaaksi ennen kuin otin koko komeuden suuhuni ja työnsin sen lähes kokonaan kurkkuuni. Eero henkäisi ja tarttui mua hiuksista painaen mua vaativasti sitä vasten. Eeron elin oli keskivertoa vähän suurempi, mutta se juuri ja juuri mahtui mun suuhuni. Tiesin Eeron olevan jo aika valmis laukeamaan, enkä enää edes yrittänyt kiusoitella sitä. Aloin imemään ja liikuttamaan päätäni edestakaisin sen varrella Eeron uikuttaessa hiljaa. Tottelin sen käden liikkeitä ja nopeutin liikettäni, vaihdellen välillä imuni voimakkuutta. Eero alkoi tärisemään ja sen hengitys muuttui raskaaksi, se työnsi lantiotaan mun kasvoja vasten ja painoi käsillään päätäni lukiten itsensä kokonaan mun sisääni. Eero laukesi valittaen mun kurkkuun, vavahdellen ja puristaen mua sitä vasten. Sen elin nytkähteli suussani ja tunsin, miten lämmin sperma levisi kurkkuuni.
Eero hellitti otettaan ja mä sain vihdoin nieleskeltyä sen mällit alas kurkustani. Istuin lattialle sen eteen. Talo oli edelleen hiljainen, ulkoa kuului iloista naurua ja musiikkia. Kukaan ei ollut kuullut meitä. Eero nousi ja puki housut hiljaisena jalkaansa. Se vilkaisi mua varovasti. 

-Luuletko sä, että voisit olla puhumatta tästä?

Nyökkäsin ja Eero näytti helpottuneelta. Se käveli ovelle ja raotti tarkastaakseen, ettei kukaan ollut käytävällä. Sitten se kääntyi vielä mun puoleeni. 

-Kiitos, se sanoi. -Kiitos aivan helvetisti.

Mä hymyilin sille. -Otetaan uusiks seuraavalla talvilomalla, mä virnistin ja tarkoitin sitä. Tuleva kanarianmatka muuttui yhtäkkiä paljon kiinnostavammaksi.

Kommentit