Astianpesukone, arjen pelastus




"Keittiöstä kuului outoa kolinaa. Menin ovelle ja näin, kuinka remonttihaalareihin pukeutunut mies asetteli työkalujaan lattialle pyyhkeen päälle. Tuijotin miestä ja mies tuijotti mua." Viilentävä suihkuhetki saa monia lisämausteita kuumana kesäpäivänä.




-------------------


SV/DISCLAIMER: Sisältää tarkkaa seksin kuvailua (itsetyydytys, sormileikit, suuseksi, penetraatio) sekä hieman eritteiden kuvailua (sperma, pilluneste). Kenenkään kotiin ei saa mennä vara-avaimella, ellei asiasta ole etukäteen sovittu. Muistakaa ehkäisy, vaikka unohdankin aina kirjoittaa sen tarinoihini.


-------------------





Viileä vesi valui pitkin selkääni. Olin jo toista kertaa saman päivän aikana suihkussa, kolmenkymmenen asteen helteet eivät olleet mun makuuni. Suihku viilensi ihanasti, hieroin mintuntuoksuista saippuaa keholleni ja toivoin sen viilentävän mua vielä vähän lisää. Saippuoin itseni huolellisesti, hieroin saippuaa rintoihini ja jäin leikittelemään nännien kanssa. Kylmä vesi ja liukas kosketus nostivat nännini koviksi ja vaativiksi. Nipistin toista nänniäni hellästi ja huokaisin. Nojasin taaksepäin ja puristelin rintojani nautinnollisesti. Suljin silmäni ja kuvittelin, että mun kädet olivat jonkin muun.
Liu’utin kättäni pitkin vatsaani lanteilleni ja reidelleni. Alapääni sykähti käden ohittaessa sen kävyesti koskettaen. Työnsin lantiotani eteenpäin, kuin vaatien tuntemattomia käsiä antamaan mulle sen, mitä halusin. Painoin käteni hävylleni ja voihkaisin. Painoin kämmentäni klitorista vasten ja leikittelin keskisormella pilluni suulla. Olin jo hieman kostunut, mutta päälleni valuva vesi huuhtoi siitä osan pois. Painoin sormeni hellästi sisääni ja aloin hitaasti painella kättäni alapäätäni vasten. Toisella kädellä puristelin rintojani, hieroin saippuaa rintoihini kuin öljyä ja kuvittelin kuinka kehoni saisi mielikuvieni miehen huohottamaan ja jumaloimaan mua. Työnsin nimettömänkin sisääni ja mietin, kuinka kovana sykkivä kyrpä painautuisi huulieni ohi syvälle pilluuni. Vesi kohisi ympärilläni ja hengitykseni alkoi muuttua huohotukseksi. Hieroin pilluani varmoin ja kiihtyvin ottein, puristin rintojani kuin hädässä. Kuvittelin, kuinka mä olisin tuntemattoman, kiimaisen miehen otettavana ja nauttisin sen kovana jauhavasta elimestä, vaikkei se edes yrittäisi tuottaa mulle nautintoa.
Huohotukseni muuttui voihkinnaksi ja lantioni nyki ja pyöri holtittomana vasten pilluani hierovaa kättäni. Nopeutin käteni liikettä ja tunsin, kuinka paine alapäässäni alkoi kasvaa. Tiesin, että laukeaisin pian ja valitin ääneen. Kuvittelin miestä, joka voimakkaasti työnnellen valittaisi itsekin ääneen, kiihottuen äärimmilleen mun nautinnollisesta huudostani. Kuinka se runttaisi lantiotaan mua vasten ja kuinka mä räjähtäisin sen sykkivän peniksen ympärillä. Huusin ääneen, kun orgasmi pyyhkäisi mut alleen. Huohotin ja nojasin suihkun viileään seinään. Annoin veden valua mun ylleni ja huuhtoa uudelleen kaiken kuumuuden.
Kuivasin itseni kevyesti, mutta tahdoin vielä tuntea pienen kosteuden ihollani. Kävelin alasti olohuoneeseen ja pysähdyin hämmentyneenä kuuntelemaan. Keittiöstä kuului outoa kolinaa. Menin ovelle ja näin, kuinka remonttihaalareihin pukeutunut mies asetteli työkalujaan lattialle pyyhkeen päälle. Tuijotin miestä ja mies tuijotti mua. Sen silmät laajenivat. Mä seisoin ovensuussa alasti, häpy orgasmin jäljeltä turvonneena ja nännit säikähdyksestä kovettuneina. Mies nielaisi. 

-Juu anteeks vaan, päivää vaan. Kato mä tulin tän astianpesukoneen asentamaan, niiko oli sovittu. Mä en sit viittiny häiritä, kun olitte siellä suihkussa ja teillä oli vissiin hommat kesken, mies takelteli ja yritti katsoa kaikkialle muualle, kuin mun kroppaani.

Mä olin unohtanut kokonaan, että olin sopinut isännöitsijän kanssa uuden astianpesukoneeni asentamisesta ja antanut luvan käyttää yleisavaimia. Enkä tietenkään ollut suihkuun kuullut ovikelloa. Mies oli siis kuullut mun hekumani ja teitittelystä päätellen myös ehkä oletti, että olisin ollut suihkussa mahdollisen kumppanin kanssa. Katsoin miestä, se oli ehkä neljäkymppinen, mua kymmenisen vuotta vanhempi. Haalarin alla sillä ei ollut paitaa ja näin, että se oli hyvässä kunnossa. Ja hikinen. Mun pilluni sykähti, yritti viestittää mulle, ettei suhkusessio ollut sille aivan tarpeeksi. 

-Äh joo, sori mä unohdin, vastasin ja tuijotin miestä tiiviisti. Mua alkoi taas panettaa ja yritin selvittää, olisiko mulla saumoja saada mies pikaiselle sessiolle.

Mies ei enää yrittänyt taistella vaan tuijotti mua häpeilemättä. Se nousi seisomaan ja näin, kuinka haalareisen etumus oli kohonnut teltaksi. Hymyilin vinosti ja nostin silmäni miehen kasvoihin. Se näytti vaivaantuneelta.

-Anteeks, mä oon nyt epäkohtelias. Mä voin käydä laittamassa jotain päälle, heitin pallon miehelle.

Sen kasvoilla välähti. 

-Ei sun tarttee tietenkään, kuumahan täällä on. Mä en vaan oikein tiedä, mitä tosta työnteosta tulee, jos meinaat keimailla siinä, se rohkaistui lohkaisemaan.

Naurahdin ja käänsin päätäni hieman sivulle. 

-Haluaisitko sä pitää tauon ennen töitä?

Mies nielaisi ja jähmettyi. 

-Mä meen vähän lepäilemään tonne makuuhuoneeseen, kyllä sinne toinenkin mahtuu, sanoin tuijottaen miestä kiihkeästi.

Käännyin ja kävelin keinuen makuuhuoneeseeni. Asetuin sängylle makaamaan ja avasin reiteni. Jos mies ei seuraisi mua, antaisin mä sille ainakin toisen audioshown. Työnsin käteni pilluni huulille ja tunsin, kunka valuvan märkä olin. Sormeni liukui vaivatta ja levitti kosteutta koko alapäähäni. Hymisin nautinnosta ja kevyen kosketuksen aiheuttamasta kihelmöinnistä. Tilanne oli mullekin uusi ja vaikka olinkin miesten suhteen suora ja avoin, oli tämä jotain aivan uutta. Työnsin kaksi sormea sisääni ja suljin silmäni. Sormet liukuivat vaivatta sisässäni ja pyöritin niitä kevyesti pilluni etuseinämää vasten. Paine sai mut valittamaan ääneen ja nostamaan lantiotani sormia vastaan. Siirsin kosteat sormeni kutittamaan turvonnutta ja herkkää klitoristani, joka lähetti välittömästi hyvänolon aaltoja saaden mut kouristelemaan pienesti.
Kun avasin silmäni, mies seisoi sängyn päädyssä ja tyydytti itseään kädellään. Sen kyrpä kohosi turvonneena sen nyrkin sisällä, mies näytti olevan jo valmiina. Huokaisin ihastuksesta ja vein käteni hyväilemään rintojani. Mies murahti ja sen silmistä paistoi kiima. Sen käden tahti oli rauhallinen, mutta näin, että se joutui tekemään töitä pitääksen sen sellaisena. Mä halusin miehen mun sisääni ja nostin lantiotani ylemmäs. Levitin reisiäni ja hieroin klitoristani esityksenomaisesti, tahdoin, että mies näkisi mahdollisimman hyvin, mitä mulla oli sille tarjolla.
Mies voihkaisi ja laskeutui päälleni. Se piteli itseään käsiensä varassa ylhäällä ja mä nostin lantiotani sitä vasten. Huokaisin, kun tunsin pullean terskan pilluani vasten. Pyöräytin lantiotani ja mies murahti. Mies nousi istumaan polviensa päälle ja veti mua lantiosta lähemmäs. Se alkoi hitaasti asettelemaan elintään pilluni suulle ja tunsin, kuinka reiteni alkoivat täristä odotuksesta ja kiihkosta. Terska painui sisääni ja voihkaisin ääneen. Mies siirsi peukalonsa pyörittämään hidasta ympyrää klitorikseni päälle samalla kun sentti sentiltä työntyi mun kosteana sykkivään kolooni. Lantioni nyki tahattomasti ja valitin ääneen kyrvän venyttäessä mua nautinnollisesti. Mies kumartui takaisin mun päälleni ja työnsi kalunsa pohjaan. Huudahdin ja kiedoin itseni miehen ympärille. Lukitsin nilkkani sen alaselälle ja tartuin käsilläni sängynpäätyyn.
Mies alkoi naimaan mua pitkillä ja hitailla työnnöillä, sen elin liukui helposti valuvan märässä pillussani. Mies painoi päänsä mun kaulan viereen ja valitti nautintoaan tyynyä vasten. Se nojasi toiseen kyynäräänsä ja nosti toisen käden puristelemaan työntöjen tahdissa heiluvia rintojani. Sen lantio liikkui nautinnollisesti mua vasten ja mä suljin silmäni keskittyäkseni vain pillussani jauhavaan elimeen. Mies nipisteli välillä nänniäni, mä voihkin kiihtyvällä tahdilla, kun paine alapäässäni alkoi kasvaa taas räjähdystä varten. Vein toisen käteni jalkoväliini ja aloin hieromaan itseäni hitain liikkein. Mies tuntui innostuvan siitä ja se kiihdytti tahtiaan.
Voihkin miehen korvaa vasten. Mä olin niin täynnä ja se tuntui jumalattoman hyvältä. Pilluni jokainen seinämä sai huomiota, kun miehen penis painautui sisääni varmoin ja vaativin liikkein. Nostin käteni sen niskalle ja upotin sormeni niskahiuksiin. Raavin hellästi niskasta alas selkään ja mies vavahteli päälläni. Se huohotti raskaasti ja puristi mun rintaa kuin taikinaa. Olin täysin miehen vahvojen otteiden lumoissa.

-Sä tunnut niin ihanan isolta, mä kuiskutin miehen korvaan. -Pane mua vielä kovempaa, mä haluan, että sä saat mut huutamaan.

Mies nousi pystyyn ja tarttui molemmilla käsillään rintoihini, ottaen niistä tukea työntöihinsä. Ilme sen kasvoilla oli hurmioitunut ja nautin sen huulilta kuuluvasta ähkinnästä. Kiihdytin sormeni tahtia ja tiesin, että mies pystyi lukemaan nautintoni kasvoiltani. Vilkaisin alas. Sen kädet puristelivat irstaasti ja kiihkeästi rintojani, jotka vain osittain mahtuivat sen kämmeniin. Alempana sen lantio liikkui kiivaasti omaani vasten. Näin, kuinka sen pinkeä kyrpä katosi sisääni aiheuttaen mussa järkyttävää nautintoa. Painoin kynteni sen selkään ja nostin katseeni sen silmiin.

-Mä tuun ihan just, sä saat mut ihan just laukeamaan, sanoin sille vakavana ja painoin klitoriksella liikkuvaa kättäni lujemmin mua vasten.

Sanani saivat miehen kiihdyttämään tahtiaan. Se takoi mua kuin viimeistä päivää ja mä tartuin toisella kädelläni uudelleen sänkyni päätyyn. Selkäni vääntyi kaarelle, kun sisälläni jauhava elin ja klitoriksellani pyörivät sormet saivat mut supistelemaan. Mun oli pakko huutaa, kun paine kasvoi sietämättömäksi ja purkautui järisyttävänä orgasmina. Silmissäni sumeni, kun pilluni puristeli miehen peniksen ympärillä ja tärisin hervottomasti. Huohottaen nostin käteni raapimaan miehen selkää, kun sen penis souti turvonneessa ja hienoisesti sykkivässä pillussani. Miehen rytmi alkoi muuttua epäsäännölliseksi ja sen huohotus voihkeeksi. Sen kyrpä paisui sisälläni valmiina sykkimään nesteensä mun sisääni. En halunnut, että se laukeaisi sisälleni, joten asetin käteni sen lantiolle hidastaakseni sen tahtia. Miehen kasvoilla kävi hämmennys ja pettymys. 

-Mihin sä haluaisit tulla? mä kysyin orgasmista voipuneella äänellä.

Miehen kasvoilla välähti.

-Sun rinnoille, se sanoi ujosti.

Mä hymyilin. Mies tuli hajareisin päälleni, sen kyrpä nyki malttamattomana ja tartuin siihen. Se oli tahmea nesteistäni, mutta mä en välittänyt. Aloin runkkaamaan miestä nopealla tahdilla ja äänistä päätellen se nautti siitä. Sen lantio työnsi kättäni vastaan. Mies huohotti ja tuihotti rintojani, nostin toisen käteni hyväilemään niitä. Näky sai miehen täysin sekaisin. Se alkoi valittaa ääneen, sen matala voihkinta sai mutkin voihkimaan kiihkosta. Miehen elin jäykistyi kädessäni. Kiihdytin tahtiani ja nousin hieman ylemmäs, jotta se saisi ruiskia nesteensä rinnoilleni. 

-Ei vittu mä tuun, älä vaan lopeta, mies hoki.

Mies karjaisi lujaa ja sykki lämpimän lastinsa päälleni. Osan rinnoille ja osan kasvoille. Sen kyrpä nyki vielä pitkään orgasmin jälkeen ja mies valitti hiljaa mun hyväillessä sen elimen vartta rauhallisesti. Sen reidet tärisivät ja silitin sitä hellästi. Mun olo oli raukea, kaksi orgasmia tunnin sisällä ja lämmin spermapeitto päälläni, mitään muuta mä en just nyt tarvinnutkaan.

Kommentit

  1. Mukavia tarinoita kirjoitat. Kiitos näistä!
    Lisää odotellen...
    -t

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuret kiitokset! Kommenteista saa kyllä uutta puhtia kirjoittamiseen, mahtavaa kuulla, että näitä luetaan :)

      Poista
  2. Sä kirjoitat kivasti <3 Jatka ihmeessä. Ois kiva jos sun sähköposiosoite olis jossain näkyvillä että voisi laitta sulle sinne viestiä.

    VastaaPoista
  3. Oon jossain vaiheessa kolunnut Suomi.24.fin seksinovellit läpi, ja vertailun vuoksi täytyy sanoa että sinä kirjoitat hyvin (vaikka onhan sielläkin aina välillä helmiä). Näitä on saanut lukea pillu märkänä, mikä tietysti on varmaan ihan tarkoituskin ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti