Takapenkillä


"Sen kehut saivat mun täysin sekaisin ja aloin heti analysoimaan, miten se oli sanansa tarkoittanut. Kehuiko se mua, koska tytärpuolta kuului välillä kehua, vai tykkäsikö se oikeasti siitä, miltä mä näytin. Mä en ehtinyt kauaa pohtia, kun tunsin sen käden reidelläni." Siitä on kaksi viikkoa, kun Saana ja Jarkko kokivat hekuman hetkiä yöllisessä autokaupassa. Miten salainen ja kiihkeä suhde oikein jatkuu?



------------

SV/DISCLAIMER: Sisältää tarkkaa seksin kuvailua (penetraatio, käsipeli) sekä kevyttä väkivaltaa (läpsiminen). Sisältää seksiä vanhemman miehen ja nuoren naisen välillä (isäpuoli/tytärpuoli). Muistathan, että pettäminen voi satuttaa asianomaisia, enkä siihen ketään halua kannustaa. Väkivalta ja kivun tuottaminen EI OLE OK, mikäli seksin aikana sellaista haluaa harrastaa, tulee ensin keskustella yhdessä säännöistä ja sopia esimerkiksi turvasana. Ketään ei saa ilman etukäteissopimusta satuttaa tai kurittaa, hiljaisuus ei ole myöntymisen merkki. 


------------



Tarkastelin itseäni vessan peilistä. Olin kihartanut hiukseni ja suihkaisin niihin vielä hiuslakkaa. Vilkaisin puhelintani, mulla alkoi olla jo kiire. Sipaisin vielä nopeasti huulipunaa ja syöksyin ulos vessasta. Äiti istui keittiönpöydän ääressä ja naputti tietokonetta.

-Kulta rakas, mä en millään malta keskeyttää tätä flow’ta, sopisko sulle, jos Jarkko heittäis sut?

Värähdin. Siitä ei ollut kuin pari viikkoa, kun Jarkko, mun isäpuoleni, oli pannut mua yöllisessä autokaupassa. Olin joka ilta muistellut sen vahvoja käsiä ja paksua kyrpää tullessani hiljaa peittoni alla omassa huoneessani. 

-Joo tottakai on okei, kirjoita sä vaan, sanoin ja halasin äitiäni nopeasti. – Mä tuun sit joskus yöllä, onks okei?
-Onks sulla kyyti takaisin päin, mä voin antaa taksirahaa, äiti huolehti.
-Jennin poikaystävä hakee sen, niin mä pääsen samalla. Onks Jarkko jossain pihalla? 
-Joo se meni testaamaan autosta jotain, eiköhän se oo jo valmiina.

Huikkasin äidille heipat ja vedin kengät jalkaan. Jarkko odotti jo autossa, kun mä pääsin pihalle. Hengitin syvään. Kaksin Jarkon kanssa autossa, ajatus kihelmöi mun vatsanpohjaa. Saattaisi olla, etten mä ehtisi bileisiin aivan ajallaan. Nousin autoon ja Jarkko vilkaisi mua.

-Sähän näytät kivalta, se kehaisi.

Sen kehut saivat mun täysin sekaisin ja aloin heti analysoimaan, miten se oli sanansa tarkoittanut. Kehuiko se mua, koska tytärpuolta kuului välillä kehua, vai tykkäsikö se oikeasti siitä, miltä mä näytin. Mä en ehtinyt kauaa pohtia, kun tunsin sen käden reidelläni. Hetken se vain piti kättään siinä, kuin tarkkaillen mun reaktiota, mutta pikkuhiljaa se alkoi silittää reittäni. Mut täytti ilo, autokaupan tapahtuvat olivat tuntuneet kuin unelta, mutta Jarkon kosketus teki siitä kaikesta taas todellista.

-Mä olen kaivannut sua, se sanoi hiljaa.

Nostin katseeni siihen. Sen ilme oli vakava. Käsi reidelläni jatkoi silittämistään. Rohkaisin mieleni ja siirsin käteni Jarkon reidelle. Se huokaisi helpotuksesta, kai sekin oli jännittänyt, mihin mun ajatukseni olivat asettuneet. Hieroin kädelläni sen nivusia.

-Mäkin sua.
-Onko sulla kiire sinne juhliin? Jarkko kysyi ja yritti keskittyä ajamiseen.
-Ei oo. On mulla aikaa pienelle pysähdykselle.

Perhoset alkoivat lepattaa vatsassani, kun Jarkko kaartoi autonsa pikkutielle. Puristin sen reittä ja tunsin, kuinka sen penis alkoi kovettua kämmensyrjääni vasten. Hieroin elintä farkkujen päältä ja sain Jarkon murahtamaan. Sen käsi puristui reidelleni ja katse seurasi tarkasti tietä. Painoin kämmentäni vasten sen pullistunutta etumusta ja se nytkähteli käteni alla. Jarkko nosti lantiotaan kuin anoen, enkä mä jaksanut kiusata. Halusin nähdä sen housuissa paisuneen kyrvän ja muistuttaa itselleni, ettei se ollut pelkkää mielikuvitukseni tuotetta. Avasin sen housut ja raotin boksereita. Työnsin käteni housujen alle ja puristin sormeni sen paksun elimen ympärille. Jarkko voihkaisi matalasti. Pujotin elimen ulos housujen etumuksesta ja huokaisin; se näytti aivan samalta, kuin muistinkin. Ellei paremmalta. Jarkko oli jo paisunut äärimmilleen ja kun aloin hiljaa runkkaamaan sitä, tuntui se kädessäni kuin kiveltä.
Jarkko pysähtyi syrjäisen tien reunaan ja painoi päätään taaksepäin. Se nosti lantiotaan ylös penkistä valittaen ääneen. Puristin sen peniksen vartta ja ihailin näkymää. Sen suonet pullottivat ja terska sykki turpeana ja punaisena. Näky sai mut kostumaan, alapääni hohkasi kuumana housujani vasten. Tiesin, että saisin kohta tuon paksun kyrvän sisälleni, enkä olisi malttanut odottaa. Jarkon lihakset jännittyivät ja se alkoi täristä, kun kiihdytin tahtiani. Sen lantio nyki tahattomasti ja mun oli pakko lopettaa. En halunnut ottaa riskiä, että se ehtisi laueta ennen kuin saisin sen sisälleni.
Jarkko nykäisi bokserinsa elimensä suojaksi ja avasi auton oven. Se kiersi ulkokautta takapenkille ja istui keski-istuimelle riisuen samalla housunsa kokonaan. Hitaasti se alkoi runkata itseään mun katsellessa. Tuijotin kiimaisena, kun se tyydytti itseään ja riisuin nopeasti housuni. Mä mahduin helposti sujahtamaan etupenkkien välistä suoraan Jarkon syliin. En istunut vielä sen päälle, vaan painoin itseni sitä vasten niin, että sen kovana seisova elin jäi meidän väliimme. Liikutin hitaasti lantiotani ja Jarkko nosti kätensä mun perseelle. Se läimäisi mua ja sai mut sävähtämään. Enemmän kiihotuksesta kuin kivusta.

-Mikset sä ole aiemmin pyytänyt multa kyytiä? se kysyi toruen.
-Mä en uskaltanut. Mistä mä tiesin, että sä haluat uusinnan.

Jarkko läimäytti mun pakaraa uudestaan ja ulvahdin. Se juoksutti kättään mun selälle ja nosti paitaani. Riisuin paidan päältäni, olin sen päällä enää rintaliiveissäni. Jarkko kumartui suutelemaan rintojani, sen kieli leikki liivieni rajalla kuitenkaan yltämättä kiusaamaan nännejäni, jotka kankaan alla painuivat vaativina ja kovina kuppia vasten. Painoin lantiotani Jarkkoa vasten ja tunsin, kuinka sen penis nytkähteli odottavasti. Kumarruin suutelemaan sitä. Sen parta oli nyt ajettu ja iho pehmeä mua vasten. Suudelma sai mut valumaan entistäkin enemmän ja Jarkkokin tuntui innostuvan. Sen kädet vaelsivat mun keholla ja pysähtyivät avaamaan rintaliivini.
Siinä mä taas istuin, alasti hajareisin isäpuoleni päällä valuen nesteitäni sen syliin. Jarkko huokaisi ja tarttui hurmioituneena rintoihini. Se imaisi lujasti nänniäni ja voihkaisin. Sen hampaat näykkäisivät välillä herkkää nypykkää jonka ympärillä sen kieli leikki. Työnsin lantiotani vaativasti Jarkkoa kohti ja se naurahti.

-Etkö sä enää jaksa odottaa?
-Mä oon odottanu kaks viikkoa, huokaisin, kun se vapautti kätensä vaeltamaan kohti odottavana hohkaavaa pilluani.

Nojauduin taaksepäin ja painoin selkäni etupenkkien selkiä vasten.  Tuijotin Jarkon käsiä ja se mua. Sen kädet silittivät alavatsaani ja reisiäni.

-Hyvää kannattaa odottaa, se murahti ja sipaisi peukalollaan märkää vittuani.

Mä voihkaisin. Tunsin Jarkon kosketuksesta, kuinka märkänä olin. Sen sormi silitti pilluni suuta ja valitin ääneen.

-Miten sä ootkin näin märkänä, se huokaisi. Sen ääni oli kiimasta käheä.

Jarkon sormi upposi kosteaan vakooni ja hyväili hellästi pilluni seiniä. Mun reiteni tärisivät, kun työnsin lantiotani sen sormea vasten. Jarkko alkoi hitaasti naimaan mua sormillaan, sen sormet olivat vahvat ja paksut ja se todellakin tiesi, mitä teki. Se liikutteli kahta sormea mun sisässä, välillä pyörittäen ja välillä edestakaisin, peukalollaan se hipaisi aina mun klitorista. Sen toinen käsi nousi hyväilemään rintojani. Painoin päätäni taaksepäin ja suljin silmäni. Sormet pillussani saivat mut värisemään, jatkuva pakottava nautinto särki reisiäni ja koko alapääni oli räjähtämäisillään.
Tunsin sormen huulillani ja raotin suutani. Jarkko työnsi peukalonsa mun suuhuni ja imaisin sitä vaativasti. Kuljetin kieltäni sen vartta pitkin ja imin sen suuhuni varttaan myöten. Jarkon huulilta pääsi matala valitus. Se veti sormen suustani ja päästi kostuneen peukalon hyväilemään koviksi kohonneita nännejäni. Märkä sormi liukui nautinnollisen kevyesti rintaani vasten, kitkaton hieronta lähetti nautinnon väreitä ympäriinsä. Musta tuntui, etten kestäisi enää pitkään. Jarkon taidokkaat sormet olivat mulle liikaa, varsinkin, kun en ollut saanut kosketusta muutamaan viikkoon. Avasin silmäni ja käänsin katseeni jykevänä seisovaan elimeen. Mä tahdoin päästä upottamaan sen sisääni, tahdoin ratsastaa isäpuoleni kyrvällä ja saada sen ärisemään nautinnosta.
Tartuin Jarkon käsiin ja irrotin ne keholtani. Sen ilme oli hämmentynyt, aivain kuin pelko olisi välähtänyt sen kasvoilla: mitä jos mä olinkin tullut toisiin ajatuksiin. 

-Mä tahdon sut jo mun sisään, kumarruin kuiskaamaan sen korvaan, samalla kun tartuin sen kovana pakottavaan elimeen.

Hieroin itseäni penistä vasten ja tunsin, kuinka se liukui pitkin liukasta pilluani. Pyöritin terskaa klitorikseni päällä, mä tahdoin kiihottaa meidät molemmat äärimmilleen, ennen kuin istuisin Jarkon päälle. Liikutin lantiotani penistä vasten ja se nyki kärsimättömästi kädessäni. Painoin klitoristani kiinni siihen ja painelin penistä rytmikkäästi pilluani vasten. Jarkko tuijotti näkyä kiimaisena. Sen hengitys oli katkonaista ja raskasta, mä tiesin, että se nautti näkemästään.
Kumarruin uudelleen sen korvaa vasten.

-Tahdotko sä, että mä nain sua?

Jarkko henkäsi.

-Tahdon, se murahti.
-Miten paljon? mä kiusasin ja upotin terskan pään kevyesti pilluni huulien väliin.
-Voi jumalauta, Jarkko voihkaisi.

Painoin nykivää elintä vähän syvemmälle sisääni. 

-Kuinka paljon? mä toistin. Jarkko tärisi allani. 
-Enemmän, kuin mitään muuta just nyt, se ulisi ja puristi kätensä mun lantion ympärille.

Mä hymyilin ja pyöräytin lantiotani hieman. En mäkään olisi halunnut odottaa, mutta Jarkon eäptoivoinen ilme ja tuskainen voihkinta nostivat mun himoani vielä lisää. Pysähdyin ja nousin hieman Jarkon päältä, se pidätti hengitystään jännittyneenä. Katsoin suoraan sen silmiin ja nostin käteni sen niskalle, hyväilin sen korvaa. Hitaasti aloin laskeutua pitkin sen kyrvän kartta. Pidin katseeni tiukasti sen silmissä. Sen silmät laajenivat ja alkoivat harittaa, mitä syvemmälle sain sitä sisääni. Mun oli pakko avata suuni ja huokaista nautintoni ääneen, niin hyvältä sen paksu kyrpä sisälläni tuntui. Painoin itseni aivan pohjaan. Jarkko painoi päätään taaksepäin ja ähkäisi. Mä aloin hitaasti liikuttaa lantioni edestakaisin. Mun ei tarvinnut liikkua kyrvän varrella pituussuunnassa, paksu kalu hieroi pilluni seinämiä jo pienen keinutuksen aikana.
 Jarkko tuntui nauttivan lantioni liikkeestä, sen kädet vaelsivat selälläni ja perseelläni. Se läimäisi taas pakaraani kevyesti ja henkäisin. Se läimäisi uudestaan ja tunsin, kuinka sen kyrpä kovettui sisälläni vielä lisää. Lisäsin vauhtia ja annoin käteni vaeltaa sen rinnalle. Sen kädet perseelläni vetivät mua sitä vasten anoen mua liikkumaan yhä nopeammin. Jarkko läimäisi kolmannen kerran ja tunsin kiihkon värähdyksen sisälläni. Mä nautin, kun se vähän kuritti mua.

- Ootko sä ollut muiden kanssa mun jälkeen? Jarkko ähisi nautintonsa keskellä.
-En, mä vastasin ja kämmen löi taas pakaraani. 
-Etkö? 
-Ootko sä? mä kysin vastaukseksi.

Jarkko oli hiljaa. Mä pysäytin liikkeeni ja tuijotin sitä tiiviisti. Nostin leikkisästi kulmiani. 

-Ootko sä? toistin. 
-Kerran, Jarkko myönsi. Käänsin huuleni viekkaaseen hymyyn. 
-Mihin sä sit mua tarviit? kysyin ja pyöräytin lantiotani Jarkkoa vasten.

Sen ilme vakavoitui. Se ei vastannut, vaan löi mua perseelle kahdesti, puristi sitten kouransa lantiolleni ja alkoi liikuttaa mua taas sitä vasten. Huohotin ääneen ja aloin nostaa itseäni pienesti ylös ja alas sen varrella. Nojasin hieman taaksepäin tarjoten Jarkolle paremmat näkymät. Se tuijotti irstaasti pilluani, joka kosteana liukui sen kyrvän ympärillä. Siirsin toisen käteni klitorikselle ja aloin hieromaan sitä hitaasti. Jarkko voihkaisi. 

-Vittu sä olet kuuma, se huokaisi.

Tiesin sen nauttivan näkemästään. Mun pieni posliinipillu venytettynä äärimmilleen ja sormenpääni hieromassa itseään mua hekumaani. Pidin tahtini rauhallisena, jotta Jarkko ehti nauttia kunnolla sen silmien edessä tapahtuvasta aktista. Jos mä olisin kiristänyt sormieni tahtia yhtään, mä olisin sykkinyt orgasmini Jarkon ympärille muutamassa sekunissa. Mutta mä en halunnut vielä laueta, mä halusin nauttia tuosta paksusta kyrvästä ja Jarkon kiihottavasta murinasta vielä hetken.
Nousin takaisin etukenoon ja aloin liikkua nopeammin edestakaisin Jarkon sylissä. Se nosti toisen kätensä puristelemaan rintojani ja mä runttasin lantiotani sitä vasten niin kovaa kun pystyin. Sen alavatsa hieroi klitoristani ja valitin nautinnosta. Sen käsi puristui rintani ympärille ja se ähisi nautintoaan jatkuvana vanana. Mä hiljensin tahtia ja Jarkko älähti. 

-Miksi sä kiusaat mua? se murahti. Hymyilin vastaukseksi.

Kiihdytin tahtini takaisin ja Jarkon niska kaartui taakse, se voihki matalalta ja hoki mun nimeä kuin mantraten. Mä pyöritin ja puskin, välillä nopeasti ja välillä hitaasti, Jarkon kynnet raapivat pitkin selkääni, kun se anoi mua nopeuttamaan tahtia. Mä nousin hitaasti aivan ylös sen kyrvällä ja inisi pettyneenä. Nousin kokonaan ylös sen sylistä.

- Nyt sä saat panna mua, sanoin ja asetuin nojaamaan vasten ikkunaa.

Jarkko nousi nopeasti ja tuli kiinni mun selkääni. Sen käsi valui niskastani kohti pakaroita ja läimäytti kipeästi persettäni.

-Sä saatkin sellaista kyytiä, mitä et ennen oo saanu, se kähisi korvaani ja löi kätensä pakaralleni vielä uudestaan. Ulvahdin.

Jarkko asetteli peniksensä vasten häpyäni ja työnsi yhdellä työnnöllä pohjaan saakka. Huusin nautinnosta ja täyttymyksestä. Jarkon kyrpä tuntui vieläkin isommalta takaapäin, tuntui, kuin se räjäyttäisi mut kokonaan. Jarkko ei jaksanut enää odotella, vaan alkoi naimaan mua lujaa. Sen toinen käsi hieroi nautinnollisesti rintaani ja toinen valui alas klitorikselleni. Se ei enää ollu hellä, vaan hieroi kämmentään rajusti vasten mun pillua, välillä läpsien sitä kevyesti. Ronskista käsittelystä huolimatta mä nautin sen otteista. Mä olin kokonaan sen armoilla ja otettavana ja se sai mut täyteen kiimaan. Käsi hankasi klitoristani ja olin niin märkä, että ääni muistutti litinää. Kosteuteni tuntui kiihottavan Jarkkoa, jonka käsi hankasi mua kiihtyvällä tahdilla.
Sen työnnöissä oli voimaa ja vaativuutta, se huohotti takanani ja mä roikuin mukana. Voihkin sen käsien alla, reiteni tärisivät ja tärinä laajeni kohti mun häpyäni. Jarkko murahteli ja runttasi itseään aivan pohjaan saakka. Sen kyrpä jauhoi pillussani nautinnollisesti ja sen kiihkeä kämmen klitoriksellani sai mut täysin hekuman valtaan. Painoin pääni Jarkkoa vasten ja nytkähtelin nautinnosta. 

-Mä Jarkko tuun ihan just, mä vikisin.

Jarkko kiihdytti tahtiaan ja orgasmi alkoi supistelemaan lantioni sisällä. Huusin hekumassani ja tärisin kauttaltani. Silmissäni pimeni ja vavahtelin Jarkon vahvaa rintaa vasten. Se hiljensi tahtiaan hetkeksi ja antoi mun kerätä itseni. Vatsalihakseni nykivät ja pilluni supisteli vasten Jarkon kovana pakottavaa elintä. Jarkon käsi silitti hellästi lantioni kaarta. Huokaisin orgasminjälkeistä onnellisuuttani. Jarkko alkoi kiihdyttää tahtiaan takaisin ja se alkoi taas huohottaa. Sen kädet purisivat mut aivan siihen kiinni ja sen lantio takoi mua lujaa. Tunsin, että sen orgasmin lähestyi ja sen kyrpä paisui äärimmilleen. Jarkko urahteli korvaani vasten.

-Sä oot niin ihanan tiukka, se kähisi. -Vittu sä saat mut -, se aloitti mutta sen puhe muuttui käheäksi huudoksi, kun sen elin alkoi sykkiä sisälläni.

Jarkko puristi mua lujasti ja sen huuto vaihtui hiljaiseksi voihkinnaksi, kun sen kyrpä pumppasi nesteensä sisääni. Mäkin voihkin sen sylissä. Jarkko silitti mua ja nojasin sitä vasten, sen läheisyys tuntui turvalliselta, äärettömän ihanalta. En uskaltanut sanoa mitään, en halunnut rikkoa tuota hetkeä. Jarkko suuteli hellästi korvaani ja sai mut hymisemään, kai sekin nautti mun läheisyydestäni. Se vetäytyi sisästäni ja pettymyksen aalto valahti ylitseni. Taistelin silmiini nousevia kyyneliä vastaan, mitä helvettiä tämäkin oli.
Me ajettiin loppumatka hiljaisuudessa. Mä tuijotin ulos ikkunasta ja yritin tutkailla tunteitani. Mä olin ajatellut, että Jarkko oli mulle pelkkä hyvä pano, mutta selvästi mä tunsin jotain enemmän. Mä en voinut olla miettimättä, tunsiko se samoin mua kohtaan. Ehkä mä en halunnut tietää. Jarkko jätti mut bilepaikan pihan eteen ja nousin autosta. 

-Kiitos kyydistä, mä kumarruin sanomaan. 
-Eiköhän oteta pian uudestaan? Jarkko kysyi tutkivasti.

Tunsin, kuinka hymy kipusi mun huulille.

-Joo, otetaan.

Kommentit

  1. Aivan mielettömän laadukasta kirjoittamista.

    VastaaPoista
  2. Gr5 titanium - titanium-arts.com
    In this case, the gondola 2018 ford fusion energi titanium from the top how much is titanium worth right of the bottom of the glass stilletto titanium hammer can be found next to the metal casing and the 2020 ford edge titanium for sale bottom edge of the $45.00 · power supply titanium ‎In stock

    VastaaPoista

Lähetä kommentti