Pianotunti


"-Tahdotko sä oikeasti onnistua konsertissa? Hän kysyi hitaasti.

Nyökkäsin. 

- Saanko mä auttaa? Tunsin, kuinka ihoni nousi kauttaaltaan kananlihalle. Nyökkäsin uudestaan."

     Musiikinopetus saa uusia ulottuvuuksia, kun Aino lähtee etsimään intohimoa opettajansa johdolla.


     
-          -----------------




SV/DISCLAIMER: Sisältää tarkkaa kuvailua seksistä (sormileikit, suuseksi, penetraatio) sekä kuvauksen nuoren naisen ja vanhemman miehen seksuaalisesta kanssakäymisestä. Ethän koskaan käytä auktoriteettiasemaasi väärin. 


--------------------





Perjantainen pianotunti, istuin flyygelin ääressä ja soitin läpi tulevaa matineakappalettani. Opettajani pyöri ympäri luokkaa ja huusi ohjeita, pysäytti ja korjasi, käski aloittamaan alusta jo sadatta kertaa. Mua turhautti. Olin harjoitellut tätä koko viikon ja ylpeä omasta suorituksestani, mutta tuntui, ettei opettajalle kelvannut mikään. Hiki kohosi otsalleni, kun keskitin kaiken energiani sormieni kautta koskettimille.

-Stop stop stop, opettaja pysäytti minut jälleen. -Siitä puuttuu intohimo. Kiihto. Rentous.
Opettaja laski kätensä olkapäilleni. 
-Sä olet ihan tiukkana. Ei näillä hartioilla voi soittaa! Opettaja alkoi hieromaan hartioitani. -Musiikissa on kyse sielusta, tunteen ilmaisusta instrumentin kautta. Tärkeintä ei ole tekninen osaaminen vaan tunneilmaisu. Mä huomaan, että olet harjoitellut ahkerasti, mutta soitosta puuttuu nyt tunne.

Laskin käteni koskettimilta syliini ja tuijotin niitä. Tunsin, kuinka opettajani kosketus aiheutti kehossani kiusallisia tuntemuksia. Nännini nousivat pystyyn paitani alla. Minulla ei ollut rintaliivejä, joten tiesin, että yhdellä vilkaisulla opettajani huomaisi kehoni reaktion. 

-Miten mä saisin siihen tunnetta? Kysyin harhauttaakseni ajatuksiani. 
-Sun täytyy miettiä jokin erityisen intohimoinen kokemus ja ajatella sitä soittaessasi. Kertoa se tarina musiikin kautta, opettajani selitti hieroen edelleen hartioitani.

Mietin hieman. Intohimoiset kokemukseni olivat lähinnä kiusallisia panosessioita liian pienissä sängyissä, vanhempien katsoessa telkkaria alakerrassa. Mulla ei ollut kovin paljon mistä ammentaa. 

-Mulla ei taida olla tarpeeks intohimoisia kokemuksia, mutisin.

Opettajan kädet pysähtyivät hetkeksi, mutta jatkoivat pian taas liikettään. 

-Tahdotko sä oikeasti onnistua konsertissa? Hän kysyi hitaasti.

Nyökkäsin. 

- Saanko mä auttaa? Tunsin, kuinka ihoni nousi kauttaaltaan kananlihalle. Nyökkäsin uudestaan.

Opettaja käänsi minut ympäri penkilläni ja polvistui eteeni nostaen käden hyväilemään poskeani, korvaani ja kaulaani. Käsi vaelsi huulilleni ja vaistomaisesti raotin suutani. Opettaja työnsi sormensa suuhuni ja imaisin sitä varovasti. Sormi suussani tuntui oudolta ja irstaalta, mutta samalla kiihottavalta. Tiesin, että nännini nöpöttivät paitani läpi. Opettajani laski kätensä rinnoilleni ja hyväili nännejäni. Vedin syvään henkeä. 

- Sähän taidat pitää tästä, opettaja myhäili.

Opettaja puristi rintani kämmeniinsä ja riisui sitten paitani, Vilkaisin alas, rintani odottivat pyöreinä ja piukeina opettajani hyväilyjä. En ollut ikinä nähnyt nännejäni niin pieninä ja pystyinä. Opettaja liu’utti kättään hitaasti kaulaltani alas, rintojen välistä aina hameen vyötärönauhalle. Tuijotin sitä kiihottuneena ja odottavana. Opettaja kumartui nuolaisemaan nänniäni ja huuliltani pääsi inahdus, jonka yritin tukahduttaa. 

-Täällä pitää olla ihan hiljaa, opettajani torui mua.

En väitä, ettenkö olisi koskaan ajatellut opettajaani seksuaalisesti. Hieman mahakas, hienhajuinen ja varmaan liki kuusikymppinen mies oli lahjakas konserttipianisti ja intohimoinen muusikko, joka hehkui elinvoimaa. Vaikka se ei ollut ulkonäöllisesti mikään adonis, jokin sen rentussa ja boheemissa taiteilijaolemuksessa tai mut kostumaan. Tumma, vähän harmaantunut tukka nutturalla niskassa ja rento pellavapaita päällään se oikein kutsui nuoria muusia luokseen.
Opettaja hyväili reisiäni, samalla syöden mua katseellaan. Se työnsi kätensä rauhallisesti hameeni alle ja vatsanpohjassani sävähti ihanasti. Mulla oli mustat sukkahousut, joiden pyötärönauhalle opettaja ujutti kätensä. Nostin itseäni ylös penkistä ja se riisui mun sukkahousuni, vieden samalla kertaa myös alushousut. Mä istuin perse paljaana pianotuolin päällä, pelkkä lyhyt hame peittonani ja opettajan irstas katse vaelsi vartalollani. Näin, kuinka sen löysien housujen etumus oli suurella kohoumalla ja mua alkoi järjettömästi kiinnostaa, minkälainen elin sen housujen alta paljastuisi.
Kurotin kättäni ja tartuin sen vyötäröön, vetäisten vieläkin lähemmäksi. Käänsin katseeni sen ruskeisiin silmiin ja nostin käteni hyväilemään harmahtavaa partaan. Opettajan käsi lepäsi reidelläni kiireettömänä. Vedin sen kasvoja lähemmäs itseäni ja painoin huuleni sen huulia vasten. Kiedoin jalkani sen ympärille ja tunsin, kuinka kova elin painautui vatsaani vasten. Opettajani paljastui jumalaiseksi suutelijaksi, enpä olisi arvannut. Ripustauduin opettajan kaulaan ja painauduin kiihkeästi vasten sen rintaa. Opettajan kädet vaelsivat vartalollani, selälläni, niskassani ja reisilläni, välillä puristellen nautinnollisesti pieniä rintojani. Hengitykseni tiheni ja kuulin, kuinka opettajakin hengitti raskaammin.

Opettaja vetäytyi mun sylistäni ja sen silmiin oli syttynyt uudenlainen kiihko. 

-Ja sä et muka ole kokenut intohimoa, se huokaisi tuijottaen mua kiihkeästi. 
-En mä ennen ole, en tällaista, vastasin ja käänsin katseeni nolona lattiaan. 
-Sä taidat olla valmis kokemaan?

Nyökkäsin. Opettaja hymyili ja nosti hitaasti hameeni helmaa. Se henkäisi kuuluvasti nähdessään mun karvattoman pilluni, joka odottavasti hehkui vasten mustaa, nahkaista penkkiä. Siirryin lähemmäs penkin reunaa ja levitin hieman jalkojani.

-Sä taidatkin jo odottaa mua? Se mutisi käheällä äänellä ja hyväili kädellään mun nivusia ja alavatsaa.

Henkäisin. Alapääni tykytti odottavana ja lantioni nyki tahattomasti opettajan kättä vasten, yrittäen huijata käden koskemaan mun kosteana odottavaa pilluani. Opettaja silitti pilluni suuta peukalollaan, sen sormi liukui pitkin viivaa lähettäen satoja nautinnollisia väristyksiä mun kehoon. Värähdin joka kerta, kun sormi tavoitti klitorikseni, mutta opettaja ei suonut mulle sitä iloa, että olisi jäänyt leikkimään sillä. 

-Onko sua koskaan nuoltu? Se kysyi kiihkoa äänessään. 
-Joo, vastasin hiljaa. Olihan mua muutama poika hätäisesti liponut.

Opettaja kumartui ja työnsi päänsä aivan kiinni mun pilluuni. Se nuolaisi pitkän vedon alhaalta ylös ja huokaisin nautinnosta. Se levitti koko kielensä pilluni eteen ja nuoli antaumuksella. Välillä se työnsi kielensä mun sisään ja pyöritti, työnsin itseäni sen kieltä vasten ja tärisin hekumasta. Opettaja nousi kuitenkin nopeasti takaisin ylös. 

- Niin, oliko sua koskaan nuoltu kunnolla? Se kysyi käheästi.

Mä nielaisin.

Ei. Ei oltu, huokaisin ja työnsin lantiotani eteenpäin, kuin kutsuen sitä takasin mun reisieni väliin

Mun onnekseni se kumartui takaisin ja upotti kasvonsa mun valuvaan pilluuni. Sen kieli pyöri klitorikseni ympärillä ja sai mut uikuttamaan hiljaa. Työnsin käteni sen hiuksiin ja painoin sen päätä tiukasti mua vasten. Tunsin, kuinka se liu’utti sormeaan pilluni suulla ja työnsi sen sitten halukkaana värisevään reikään. Opettaja huokaisi alapäätäni vasten.

-Sä olet niin ihanan märkä, se kähisi jalkojeni välissä juoksuttaen samalla kieltään turvonneen klitorikseni päällä.

      Sen sormi teki sisässäni pientä liikettä vasten pilluni etuseinämää saaden mut tuntemaan suurempaa nautintoa, kuin ikinä ennen. Sormi tuntui aiheuttavan painetta, tavallaan vessahädän kaltaista, mutta nautinnollisempaa. Työnsin itseäni rytmissä opettajan sormea vasten. Se lisäsi sisääni vielä toisenkin sormen ja tunsin, kuinka jo ne venyttivät nuorta pilluani. Paine sisälläni kasvoi, kun opettajan sormet pyörivät kevyesti painaen pilluni seinämää. Painoin sen päätä kouristuksenomaisesti jalkoväliäni vasten ja tunnuin innostavan opettajaa vielä lisää.
Opettaja kohottautui ylös ja tuijotti mua tiiviisti. Hengitykseni oli kiihkeä ja mun oli vaikea olla hiljaa. Toisella kädellään opettaja otti tukea lantiostani ja aloitti rajun sormettamisen.  Sormenpäät hieroivat jo kovakouraisesti pilluni seinämää ja paine alapäässäni alkoi muodostua sietämättömäksi. Tarrasin toisella kädellä opettajani olkavarteen ja toisella penkin reunaan. Perseeni kohosi penkistä tahtomattanikin ja aloin täristä hervottomasti. Opettaja kiihdytti kätensä liikettä ja tuijotti mua suu auki huohottaen, kuin olisi itsekin kiihottunut äärimmilleen. Juuri kun aloin tuntea orgasmin olevan aivan reunalla, opettaja lopetti.
Huohotin penkillä pettyneenä. Opettaja nousi ylös ja pudotti housunsa nilkkoihin. Housujen alta paljastui suurin elin, mitä olin koskaan nähnyt. Sen vartta peitti tiheä karvoitus ja se roikkui puolilöysänä mun edessäni.

- Nyt on sun vuorosi nuolla mua oikein kunnolla.

Mä pudottauduin penkiltä maahan polvilleni niin, että opettajani kyrpä oli aivan suuni edessä. Suutelin sen vartta joka puolelta ja elin nytkähteli kärsimättömästi. Nuolaisin varren mitalta ja sain opettajaltani syvän huokaisun. Jatkoin nuolemista, välillä liu’utin huuliani vartta pitkin, välillä livoin pelkkää terskaa. Opettaja alkoi käymään kärsimättömäksi ja yritti työntää lantiollaan elintä suuhuni. Päätin antaa sille mitä se halusi. Imaisin terskan suuhuni ja jo se tuntui täyttävän pienen suuni kokonaan. Opettaja murahti matalalla äänellä ja innostuin lisää. Avasin suutani vielä enemmän ja työnsin peniksen niin syvälle, kuin vain sain. 

-Sä näytät ihanalta, pieni suu avattuna äärimmilleen, mun kyrpä puoliksi sun kurkussa, opettaja kähisi ja mä liikutin suutani sen elimen varrella edestakaisin.

Kello alkoi näyttää jo uhkaavasti tuntini loppupuolta. Opettaja veti itsensä suustani ja mä pyyhin suupieliäni. Opettaja sulki flyygelin koskettimien kannen ja komensi mut penkille polvilleni. Nousin tärisevin jaloin ja asetuin penkille. Käsilläni otin tukea flyygelistä. Musta tuntui irstaalta. Olin perse paljaana pienessä hameessa opettajani edessä, valmiina ottamaan sen suuren kyrvän sisääni. Mua pelotti ja kiihotti samaan aikaan. Mua pelotti, mahtuisiko opettajani mun sisääni ja jos, kuinka kipeää se tekisi. Toisaalta en malttanut odottaa, miten ihanasti tuo elin täyttäisi mut. Miten hyvin se hieroisi pilluni seinämiä. Mua kiihotti myös ajatus siitä, että olin saanut vanhemman miehen kiihottumaan musta. Että mun opettajani, kansainvälisestikin tunnettu pianisti, tahtoi työntyä mun nuoreen vittuuni.
      Opettaja siirtyi mun taakseni ja silitti selkääni ja kylkiäni, pyyhkäsi hiukseni alas yläselältäni. Tunsin, kuinka se asetteli terskaansa huulilleni ja liu’utti sitä pilluni suulla, kuin kiusatakseen mua ja itseään. Pyöritin persettäni sitä vasten ja ynisin himoissani. Opettaja siirsi toisen kätensä pillulleni ja alkoi hitaasti hieroa taas klitoristani. Ulvahdin ja mutta muistin nopeasti, että nyt täytyi olla hiljaa. Hetken mua hierottuaan, opettaja alkoi hitaasti porautua sitääni. Musta tuntui, kuin mä räjähtäisin, niin suurelta sen elin tuntui mun sisällä. Opettajani paksu kyrpä venytti mua äärimmilleen, mutta se ei tehnnyt siltikään kipeää. Olin valuvan märkä ja opettaja hellä liikkeissään. Toisella kädellään se silitti mun selkää ja toisella hieroi nautinnollisesti klitoristani. Kun se pääsi pohjaan asti, se voihkaisi itsekin. 

-Sulla on ihana vittu, niin tiukka. Enhän mä vaan satuta sua? 
-Et, sä tunnut tosi hyvältä. Jatka vaan jooko, mä huokaisin sille vastaukseksi.

Sanani tuntuivat rohkaisevan opettajaani. Se alkoi työnnellä penistään sisälleni rauhallisessa tahdissa, edelleen hieroen klitoristani. Opettajani penis tuntui hierovan pillussani sitä samaa paikkaa, joka hetki sitten oli ollut sen sormien alla. Huohotin, kun tuttu paineen tuntu palasi työntöjen osuessa oikeaan kohtaan uudelleen ja uudelleen. Sormet klitoriksellani lisäsivät nautintoani ja minun oli vaikeaa olla paikallaan. Pyöritin lantiotani ja työnsin itseäni opettajaani vastaan, halusin sen naivan mua vielä kovempaa.  Opettajani kuitenkin vetäytyi sisästäni ja jouduin jo toiseen otteeseen huokaisemaan pettyneenä. 

-Nouse seisomaan, se komensi ja mä tottelin. -Mä haluan nähdä sun nautintosi, se jatkoi ja kävi istumaan penkille viitaten mut sen syliin.

Kiipesin hajareisin opettajani syliin ja istuin suorana seisovan peniksen päälle. Himosta turpea kyrpä upposi sisääni ja värisin sen päästessä vieläkin syvemmälle. Opettajani upotti kasvonsa rintoihin ja imi nännejäni saaden minut vikisemään hiljaa. Sen kädet vaelsivat pakaroilleni ja puristivat niitä kovakouraisesti, vetäen mua vieläkin lähemmäs. Aloin kenuttaa lantiotani edestakaisin opettajani sylissä, kädet perseelläni ohjasivat tahtia. Katsoin alas ja näin, kuinka opettajani huohotti rintojani vasten. Näky oli irstas ja kiihottava, kiihdytin tahtiani. Opettaja käänsi kasvonsa mua kohti ja kohottautui suutelemaan mua uudelleen. Suudelma oli pitkä ja huolellinen, sen aikana opettajan kädet vaelsivat mun keholla kuin keräten muistijälkiä kroppani jokaisesta kohtasta. Opettajan kieli leikki mun kieltäni vasten, välillä nuolaisten huuliani. Tahti koveni ja huohotimme nautintoamme toistemme suita vasten. Opettajan penis hieroi pilluani ja tunsin, miten orgasmi alkoi taas osoittaa merkkejä itsestään. Paine alkoi muuttua sietämättömäksi ja kyrpä sisälläni tuntui paisuvan entisestään. Opettaja puristi persettäni ja pakotti mua liikkumaan yhä nopeammin. Voihkin ääneen, eikä se tuntuinut enää haittavaan opettajaani, joka huohotti itsekin raskaasti ja painoi kasvonsa rintoihini valittaakseen nautintoaan mun ihoa vasten. Sen suusta kuului matalaa urinaa. 

-Mä en voi enää pidätellä kauaa, sä tunnut liian hyvältä, se huokaili.

Tunsin, kuinka paine pillussani kasvoi ja reiteni alkoivat täristä, tiesin oman orgasmini olevan aivan lähellä. 

-Tuu mulle, opettaja murahti vaativasti ja ohjasi mun lantiota yhä nopeampaan liikkeeseen.

Olin aivan hekumani portilla ja aloin kunnolla valua nesteitä pitkin opettajani kovana pakottavaa kyrpää. Laskin pääni sen korvaa vasten ja uikutin hiljaa. Opettaja puristi lantiotani ja ähki pidätellen itseään laukeamasta ennen mua. Runnoin lantiotani opettajaani vasten ja äkkiä tunsin, kuinka pilluni aloitti järjettömän supistelun. Lihakseni kouristivat ja mun oli pakko purra huultani, etten huutaisi. Opettaja tunsi supisteluni ja sen sormet puristuivat lihaani kipeästi, kun sen koko vartalo jännittyi. Tunsin, kuinka sen penis nytkähti sisälläni ja sykki valuttaen nesteensä mun sisääni. Huohotimme penkillä ja puristuksemme toisistamme hellitti pikkuhiljaa. Sperma valui pitkin peniksen vartta ja opettajani syli oli aivan kosteana nesteistäni ja oloni oli raukea. Nostin päätäni opettajani kaulalta ja avasin silmäni.

Katseeseeni vastattiin yllättäen ja kohtasin kiihkeät, tiiviisti mua tuijottavat silmät. Ovella seisoi musiikkiopistomme toinen pianonsoitonopettaja, Sakari.





Tälle tarinalle voisi olla luvassa jatkoa, mitä olette mieltä, kirjoitetaanko?

Kommentit

  1. Kirjoitat tosi hyvin! Naisen näkökulmasta kirjoitettuja novelleja on netissä aivan liian vähän. Me miehetkin tykätään lukea näitä.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti